Dci 50 Kw Si La 2000 Rpm. Se Aude Un Zgomot ”ca De Tacheti”

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Este adevarat ca timpul este scurt, dar asta nu inseamna ca injectorul poate pulveriza de la admisie sau in orice alt moment. Plus ca se strange o cantitate mai mare de motorina in camera de ardere care nu poate arde in totalitate. Si ma bucur ca ti-ai dat seama ca esti pe langa subiect cu ''duza care scapa motorina si tacanitul bielei''.

    Comment


    • Revin .Am fost astazi la domnul Nicu Paraschiv la service-ul promovat de Ady24.Am pus DDT-ul pe masina, acolo pe langa o eroare de care stiam si anume o eroare la circuitul A al bujiilor, mai erau prezente alte 2 erori rezultate din scoaterea IMV-ului(l-am scos in weekend si am suflat sita aia cu compresorul) + eroare recunoastere cip cheie.
      In rest totul era bine.Cu injectia iar am primit confirmari ca stau bine .Am pus pe returul injectoarelor borcanase iar rezultatul dupa spusele domnului Paraschiv au fost foarte bune,in sensul ca motorina data pe retur de fiecare injector era data in mod egal adica toate furtunele se umpleau in acelasi timp cu aceeasi cantitate de motorina.Dupa ce s-a uitat la ceas de cateva ori,am oprit motorul si mi-a zis a nu e problema de la injectoare.A abordat insa si o alta tehnica foarte ingenioasa dupa parerea mea pentru a vedea daca tacaneala vine de la injectoare, si anume m-a pus sa pornesc iar motorul, si-a pus domnul un stetoscop(asemanator cu cel pe care il folosesc medicii sa te asculte la plamani insa modificat),si a pozitionat capatul stetoscopului pe fiecare injector si le-a ascultat pe fiecare cateva secunde.Si de aici verdictul a fost ca nu de la injectoare e tacaneala .
      A scos furtunul de la admisie aer si a pus mana acolo.A fost surprins de chestia asta si m-a pus si pe mine sa pun mana.Stupoareeeee.Sufla aer pe acolo.Din cate stiu si eu pe acolo ar trebui sa traga aer nu sa sufle.
      Mi-a dat un verdict,insa mi-a zis ca nu garanteaza 100% in sensul ca el se ocupa doar de partea de injectie nu si mecanica a motorului,verdictul fiind ca cel putin o supapa de admisie nu isi mai face bine treaba si de acolo si tacanitul.

      Voi ce ziceti?Ati mai intalnit problema asta?

      Comment


      • E normal ca la ralanti sa faca asa pt ca nu are nevoie de mult aer, si turbina functioneza. Accelereaza si ai sa vezi in ce hal trage aer de se ingusteaza furtunul ala.

        Comment


        • Originally posted by danielsky View Post
          Este adevarat ca timpul este scurt, dar asta nu inseamna ca injectorul poate pulveriza de la admisie sau in orice alt moment. Plus ca se strange o cantitate mai mare de motorina in camera de ardere care nu poate arde in totalitate. Si ma bucur ca ti-ai dat seama ca esti pe langa subiect cu ''duza care scapa motorina si tacanitul bielei''.
          cine o fi pe linga subiect, eu ca iti explic de mi s-a luat sau tu ca nu intelegi oricumi ti s-ar explica?
          in alta ordine de idei, fa distinctia intre ce inseamna injectie de motorina si a nu tine etans ceva. sunt lucruri diferite, iar amindoua tin de injector. totusi nu mai incerca sa descoperi cum functioneaza un injector. daca aveai inclinatie spre domeniul asta pina acum intelegeai sigur. unele lucruri nu sunt pentru toata lumea.

          Comment


          • Esti cel putin amuzant! Pai eu nu inteleg? Tu spui de cui care nu etanseaza, dar scapa motorina doar o fractiune de secunda, de biela care tacane, de supapa de retur care inchide cand are loc injectia SI TOT EU NU STIU? Daca te auzea un mecanic te faceai de ras. Nu stiu care dintre noi doi nu intelege, eu care stiu practic sau tu care citesti prin carti.

            Comment


            • de supapa de retur care inchide cand are loc injectia
              arata-mi unde am spus asta si explica tu cum functioneaza injectorul de pe 1,5dci. poate e rindul meu si al altora sa punem intrebari ca tine.
              ar fi buna o explicatie cu probleme de genul pilitura sau mizerie, si cu efectele care le produce injectorul in cele doua situatii. si ma refer si la efecte asupra motorului si la efecte asupra pieselor din care este compus injectorul. poate insisti mai mult asupra titlului topicului.
              daca o dai balarii, mai bine nu mai posta. da raspunsuri pe masura impresiei de specialist pe care se pare ca vrei sa o lasi.

              Comment


              • http://www.loganclub.ro/forum/pompa_...-t6211p32.html post-ul 630. Am explicat destul de clar acolo principiul de functionare al injectorului, dar se pare ca ori nu tii minte ori nu vrei sa iti aduci aminte, ca nu a trecut asa mult timp. Nu vreau sa-ti las nici o impresie, doar ca nu pot accepta niste opinii gresite, mai ales cele care nu se regasesc in realitate.

                Comment


                • uite, ma citez singur, din acel post 630:
                  cind supapa de retur e apasata nu are loc nici o injectie(pulverizare)! injectia(pulverizarea) se produce cind e ridicata acea supapa.
                  iar cu exploziile... cind se ridica pistonul pe momentul de compresie, sint supapele inchise? iar daca in camera de ardere ai un pic de motorina se aprinde sau nu inainte de a ajunge pistonul la PMS? ce zici?
                  pe scurt: injectia de motorina are loc in momentul ridicarii acelei ciupercute de la valva de retur. sau rotita, zi-i cum vrei.
                  si acea cipercuta e ridicata in momentul aplicarii impulsului la injector.
                  ce nu intelegi? si ce ai explicat de functionarea injectorului, ca nu ai spus nimic de trenuri de impulsuri, injectia pe decompresie, rolul fiecarui orificiu din fiecare componenta a injectorului, rolul celor doua arculete, si cireasa de pe tort, rolul cilindrului din partea electrica(acea bila cilindrica micuta, daca stii unde e...). sa te mai intreb de presiuni de comanda valori ale impulsurilor. deci ce ai explicat?
                  daca ai o placere sadica de a fi Gica contra, treba ta. mai bine te pui pe studiat injectorul, si apoi te contrazici. pentru celelalte exista mastercard.

                  Comment


                  • Ciupercuta este ridicata tot timpul functionarii de presiunea motorinei care intra pe sub cele 2 fante(scobituri) de sub ciupercuta, aceasta inchizand circuitul de retur la nivelul piciorusului acesteia (acea gaura in diagonala). In momentul injectiei solenoidul apasa pe ciupercuta si deschide circuitul de retur, astfel presiunea se elibereaza prin duza si pe retur. Cum sa ridice solenoidul supapa de retur, la ce presiune e acolo?Dar oricum nu are nici o logica ce spui. Eu zic ca tu ar trebui sa mai studiezi. Ia un injector si urmareste traseul motorinei ca iti scapa multe lucruri, nu te mai uita pe carti si pe internet, daca vrei sa intelegi principiul de functionare!

                    Comment


                    • Ciupercuta este ridicata tot timpul functionarii de presiunea motorinei care intra pe sub cele 2 fante(scobituri) de sub ciupercuta
                      FALS
                      aceasta inchizand circuitul de retur la nivelul piciorusului acesteia (acea gaura in diagonala).
                      FALS
                      In momentul injectiei solenoidul apasa pe ciupercuta si deschide circuitul de retur
                      FALS

                      o parere de la ceilalti colegi?
                      per total FALS. probabil in imaginatia ta ai dreptate. suna urit dar asta e. cineva a facut misto de tine cu aceasta explicatie, dar totusi e de apreciat insistenta ta, incercind sa arati ca stii ceva.
                      daca nu erai asa ingimfat si tupeist aflai multe care te ajutau foarte mult. ai pierdut pe vorba ta.
                      am incheiat. multa bafta!

                      Comment


                      • Multumesc pt complimente!!! Sa stii ca si eu astept pareri de la colegi care cunosc modul de functionare al injectoarelor. M-am saturat de negatii, vreau niste afirmatii argumentate.

                        Comment


                        • si la mine motorul dci de 70 cp, are aceleasi zgomote, un tacanit care apare pe la 1500, si dispare pe la vreo 2000 de rotatii;eu ma luat masina la 29 de miikm, asa ca nu stiu cand anume a aparut aceasta problema;cu pornitul stau f. bine, vara-iarna n-am probleme, asa ca din partea mea sa tacane pana so satura, n-am nici un stres cu asta.drumuri bune

                          Comment


                          • Parerea mea nivelul de ulei este sub minim de acolo sunetul acela

                            Comment


                            • Originally posted by StefanConst View Post
                              Parerea mea nivelul de ulei este sub minim de acolo sunetul acela
                              Asta este cea mai tare constatare de pana acum ,esti tare omule
                              sa mai discutat acest lucru ,este ceva normal sa se auda asa la turatiile alea pt. ca se corectii la injectoare ,daca am spus vreo prostie rog pe cineva mai documentat sa ma corecteze .

                              Comment


                              • Este o problema generala, se pare, pentru ca si la mine dci-ul de 85cp face exact la fel. Inainte de schimbul de ulei am pus-o pe seama uleiului uzat dar sunetul se aude si acum, dupa revizie.
                                Curios este ca dupa ~1800km extraurban facuti acum de Paste cu schimbat treapta superioara intre 3000-3500rpm si 4000 in depasiri acum motorul este mult mai silentios iar tacaniturile se aud doar cu el rece si nu tot timpul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google